Αρχική
eClass
Άρθρα
Οργάνωση Διδασκαλίας και Διδακτική Μεθοδολογία
Διδακτικά Σενάρια
Υπηρεσίες
Σχετικά
Επικοινωνία
Menu
Linkedin
Mail
Άρθρα
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΡΙΤΙΚΑ: ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ
18 Οκτωβρίου, 2018
/
by Ελευθερίου Εύη
Το παράλογο στη λογοτεχνία και τις εικαστικές τέχνες: μια διδακτική εφαρμογή
30 Αυγούστου, 2017
/
by Ελευθερίου Εύη
Η περίληψη στο λύκειο
31 Μαΐου, 2017
/
by Ελευθερίου Εύη
Το μάθημα των αρχαίων στο Λύκειο ως αφορμή για πολιτιστική δράση: το παράδειγμα της Αντιγόνης
20 Σεπτεμβρίου, 2016
/
by Ελευθερίου Εύη
Διδασκαλία άγνωστου κειμένου Λυκείου: σχηματοποιώντας το κείμενο
20 Σεπτεμβρίου, 2016
/
by Ελευθερίου Εύη
Αναλυτικά προγράμματα σπουδών και σχολικά εγχειρίδια: ο ρόλος τους στη διδακτική διαδικασία
2 Σεπτεμβρίου, 2017
/
by Ελευθερίου Εύη
Διαφοροποίηση διδασκαλίας: μια πρόταση για το μάθημα της λογοτεχνίας Γ’ Γυμνασίου
20 Σεπτεμβρίου, 2016
/
by Ελευθερίου Εύη
Διερευνώντας πρακτικές διαφοροποιημένης διδασκαλίας σε ποιητικά κείμενα στην Ά γυμνασίου.
20 Σεπτεμβρίου, 2016
/
by Ελευθερίου Εύη
Scroll to top