Lexis Lab
  • Αρχική
  • eClass
  • Άρθρα
    • Οργάνωση Διδασκαλίας και Διδακτική Μεθοδολογία
    • Διδακτικά Σενάρια
  • Υπηρεσίες
  • Σχετικά
  • Επικοινωνία
  • Menu
  • Linkedin
  • Mail

Άρθρα

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΡΙΤΙΚΑ: ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ

18 Οκτωβρίου, 2018/by Ελευθερίου Εύη

Το παράλογο στη λογοτεχνία και τις εικαστικές τέχνες: μια διδακτική εφαρμογή

30 Αυγούστου, 2017/by Ελευθερίου Εύη

Η περίληψη στο λύκειο

31 Μαΐου, 2017/by Ελευθερίου Εύη

Το μάθημα των αρχαίων στο Λύκειο ως αφορμή για πολιτιστική δράση: το παράδειγμα της Αντιγόνης

20 Σεπτεμβρίου, 2016/by Ελευθερίου Εύη

Διδασκαλία άγνωστου κειμένου Λυκείου: σχηματοποιώντας το κείμενο

20 Σεπτεμβρίου, 2016/by Ελευθερίου Εύη

Αναλυτικά προγράμματα σπουδών και σχολικά εγχειρίδια: ο ρόλος τους στη διδακτική διαδικασία

2 Σεπτεμβρίου, 2017/by Ελευθερίου Εύη

Διαφοροποίηση διδασκαλίας: μια πρόταση για το μάθημα της λογοτεχνίας Γ’ Γυμνασίου

20 Σεπτεμβρίου, 2016/by Ελευθερίου Εύη

Διερευνώντας πρακτικές διαφοροποιημένης διδασκαλίας σε ποιητικά κείμενα στην Ά γυμνασίου.

20 Σεπτεμβρίου, 2016/by Ελευθερίου Εύη
Scroll to top