Ελευθερίου Εύη, Υποψήφια Διδάκτορας Πανεπιστημίου Αθηνών Τοποθέτηση στη διημερίδα διδακτικής φιλολογικών μαθημάτων με τίτλο «Το σύγχρονο σχολείο : ανάγκες, δυνατότητες και προοπτικές», 7 & 8 Οκτωβρίου 2015, Λαμία, Αίθουσα εκδηλώσεων 5ου Γυμνασίου Τι είναι το αναλυτικό πρόγραμμα Τα αναλυτικά προγράμματα αποτελούν μια νομική κωδικοποίηση των εκπαιδευτικών ιδεωδών και ακολούθως ένα εργαλείο κατεύθυνσης της διδακτικής πράξης […]
Άρθρο από «Τα πρακτικά του 3ου Συνεδρίου: ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ» Αθήνα, 16 & 17 Απριλίου 2016. ISBN: 978-618-82301-0-1 Διαφοροποίηση διδασκαλίας: μια πρόταση για το μάθημα της λογοτεχνίας Γ’ Γυμνασίου Γουλοδήμου Μαρίκα Ελευθερίου Εύη Εκπαιδευτικός Π.Ε.02 M.Ed […]
Άρθρο δημοσιευμένο στα Πρακτικά του 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας. Τόμος I. Λάρισα 23/24/25 Οκτωβρίου 2015. http://synedrio.eepek.gr Διερευνώντας πρακτικές διαφοροποιημένης διδασκαλίας σε ποιητικά κείμενα στην Ά γυμνασίου. Θεοδωροπούλου Μαρία Φιλόλογος, ΜΑ Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός και Διδασκαλία, ΕΚΠΑ, mariatheo@ppp.uoa.gr Κασκαβέλη Δέσποινα Φιλόλογος, ΜΑ Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός και Διδασκαλία, ΕΚΠΑ, dekask89@gmail.com Φραγκούλη Κωνσταντίνα: Φιλόλογος, ΜΑ Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός […]