Lexis Lab
  • Αρχική
  • eClass
  • Άρθρα
    • Οργάνωση Διδασκαλίας και Διδακτική Μεθοδολογία
    • Διδακτικά Σενάρια
  • Υπηρεσίες
  • Σχετικά
  • Επικοινωνία
  • Menu
  • Linkedin
  • Mail

Υλικό με κωδικό
Οργάνωση Διδασκαλίας
Διδακτικά σενάρια

Διδακτικά Σενάρια

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΡΙΤΙΚΑ: ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ

Read more
18 Οκτωβρίου, 2018
https://lexislab.gr/wp-content/uploads/2018/10/art-birds-conceptual-freedom-kid-make-art-not-war-Favim.com-86044.jpg 332 500 Ελευθερίου Εύη https://lexislab.gr/wp-content/uploads/2018/09/Untitled-design.png Ελευθερίου Εύη2018-10-18 12:30:032018-12-11 17:15:44ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΡΙΤΙΚΑ: ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ
Οργάνωση Διδασκαλίας και Διδακτική Μεθοδολογία

Αναλυτικά προγράμματα σπουδών και σχολικά εγχειρίδια: ο ρόλος τους στη διδακτική διαδικασία

Read more
2 Σεπτεμβρίου, 2017
https://lexislab.gr/wp-content/uploads/2017/09/620.333.jpg 333 620 Ελευθερίου Εύη https://lexislab.gr/wp-content/uploads/2018/09/Untitled-design.png Ελευθερίου Εύη2017-09-02 15:04:102018-12-11 17:16:41Αναλυτικά προγράμματα σπουδών και σχολικά εγχειρίδια: ο ρόλος τους στη διδακτική διαδικασία
Διδακτικά Σενάρια

Το παράλογο στη λογοτεχνία και τις εικαστικές τέχνες: μια διδακτική εφαρμογή

Read more
30 Αυγούστου, 2017
https://lexislab.gr/wp-content/uploads/2017/08/13.jpg 832 1521 Ελευθερίου Εύη https://lexislab.gr/wp-content/uploads/2018/09/Untitled-design.png Ελευθερίου Εύη2017-08-30 16:40:242018-12-11 17:26:50Το παράλογο στη λογοτεχνία και τις εικαστικές τέχνες: μια διδακτική εφαρμογή
Διδακτικά Σενάρια

Η περίληψη στο λύκειο

Read more
31 Μαΐου, 2017
https://lexislab.gr/wp-content/uploads/2017/05/notebook_flickr_dvortygirl_2445114424.jpg-e1503680529369.jpg 300 400 Ελευθερίου Εύη https://lexislab.gr/wp-content/uploads/2018/09/Untitled-design.png Ελευθερίου Εύη2017-05-31 18:53:232018-12-11 17:26:00Η περίληψη στο λύκειο
Οργάνωση Διδασκαλίας και Διδακτική Μεθοδολογία

Διαφοροποίηση διδασκαλίας: μια πρόταση για το μάθημα της λογοτεχνίας Γ’ Γυμνασίου

Read more
20 Σεπτεμβρίου, 2016
https://lexislab.gr/wp-content/uploads/2016/09/shutterstock_265447880-e1503680589564.jpg 300 450 Ελευθερίου Εύη https://lexislab.gr/wp-content/uploads/2018/09/Untitled-design.png Ελευθερίου Εύη2016-09-20 10:50:272019-04-18 18:43:23Διαφοροποίηση διδασκαλίας: μια πρόταση για το μάθημα της λογοτεχνίας Γ’ Γυμνασίου
Οργάνωση Διδασκαλίας και Διδακτική Μεθοδολογία

Διερευνώντας πρακτικές διαφοροποιημένης διδασκαλίας σε ποιητικά κείμενα στην Ά γυμνασίου.

Read more
20 Σεπτεμβρίου, 2016
https://lexislab.gr/wp-content/uploads/2016/09/blog_differentiated_instruction-e1503680639773.png 300 300 Ελευθερίου Εύη https://lexislab.gr/wp-content/uploads/2018/09/Untitled-design.png Ελευθερίου Εύη2016-09-20 10:49:292019-04-18 18:43:43Διερευνώντας πρακτικές διαφοροποιημένης διδασκαλίας σε ποιητικά κείμενα στην Ά γυμνασίου.
Διδακτικά Σενάρια

Το μάθημα των αρχαίων στο Λύκειο ως αφορμή για πολιτιστική δράση: το παράδειγμα της Αντιγόνης

Read more
0 Comments
/
20 Σεπτεμβρίου, 2016
https://lexislab.gr/wp-content/uploads/2016/09/Silver-chain-in-a-pile-of-dirt_1920x1080-e1503681335539.jpg 300 533 Ελευθερίου Εύη https://lexislab.gr/wp-content/uploads/2018/09/Untitled-design.png Ελευθερίου Εύη2016-09-20 10:32:592018-12-11 17:24:40Το μάθημα των αρχαίων στο Λύκειο ως αφορμή για πολιτιστική δράση: το παράδειγμα της Αντιγόνης
Διδακτικά Σενάρια

Διδασκαλία άγνωστου κειμένου Λυκείου: σχηματοποιώντας το κείμενο

Read more
20 Σεπτεμβρίου, 2016
https://lexislab.gr/wp-content/uploads/2016/09/ancient-greek-science-ancient-greek-science-800-360-e1503681384997.jpg 300 667 Ελευθερίου Εύη https://lexislab.gr/wp-content/uploads/2018/09/Untitled-design.png Ελευθερίου Εύη2016-09-20 10:15:112019-04-18 18:42:36Διδασκαλία άγνωστου κειμένου Λυκείου: σχηματοποιώντας το κείμενο
PreviousNext

Scroll to top